Lees meer over ons retourbeleid

Boven alles hopen we dat je blij bent met onze producten. Toch kan het gebeuren dat er iets misgaat of dat het product niet aan je verwachtingen voldoet, waardoor je het product terug wilt sturen. Om dit zo vlot mogelijk te laten verlopen hebben wij een eenvoudig retourenproces. Hier lees je meer over ons retourbeleid.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Twijfel je over je aankoop? Bezoek de Richmond Showroom om het product in het echt te bekijken.

Retourneren kan door binnen 14 dagen na ontvangst je retour online aan te melden via het onderstaande retourformulier. Onze klantenservice neemt vervolgens contact met je op over het proces om je artikel(en) terug te sturen.

Bij Richmond begrijpen we dat retourneren soms onvermijdelijk is. Daarom hebben we een eenvoudig en milieuvriendelijk retourbeleid voor onze hoogwaardige meubels.

Voor Kleine Pakketten bieden we je de mogelijkheid om ze zelf terug te sturen zodra je de Retourbon hebt ontvangen. We geloven in verantwoordelijkheid nemen voor het milieu, daarom zijn de kosten van de retourzending voor eigen rekening. Op deze manier streven we ernaar om de milieubelasting tot een minimum te beperken.

Voor de Grote Pakketten, die met onze premium meubelservice zijn geleverd, nemen we het retourproces graag uit handen. We komen de meubels op dezelfde zorgvuldige wijze bij je ophalen. Voor deze service vragen we een vergoeding van 99,- euro. Zo ben je verzekerd van een moeiteloze retournering en kunnen wij ervoor zorgen dat de meubels op de juiste manier worden behandeld.

Bij Richmond streven we altijd naar uitmuntendheid, zowel in de kwaliteit van onze meubels als in onze klantenservice. We willen dat je volledig tevreden bent met je aankoop en doen er alles aan om het retourproces zo soepel mogelijk te laten verlopen. Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt over het retourneren van jouw Richmond meubels.

Bij Richmond nemen we jouw tevredenheid serieus en streven we ernaar om aan al jouw verwachtingen te voldoen.

Producten die je wilt retourneren kunnen alleen worden teruggenomen in de originele verpakking en in originele, onbeschadigde staat. Mocht het product kapot zijn of beschadigd afgeleverd zijn, neem dan binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op per email via info@vivova.nl. Vergeet niet het bestelnummer en artikelnummer in je bericht te vermelden.

Kan ik één of meerdere producten uit mijn bestelling omruilen?

We kunnen helaas geen producten omruilen. Ons advies is om je product binnen de retourtermijn terug te sturen en het gewenste product op onze webshop te bestellen.

Ik heb een beschadigd of foutief product ontvangen, wat moet ik doen?

Mocht het door jou ontvangen product kapot of beschadigd zijn of foutief afgeleverd zijn, dan vragen wij je om contact met ons op te nemen per email via info@vivova.nl. Vergeet niet het bestelnummer en artikelnummer aan je bericht toe te voegen. 

Retourneren

Retourformulier

Vul het retourformulier in als je producten wilt terugsturen. Wanneer je bestelling uit meerdere artikelen bestond, vermeld dan de producten die je wilt retourneren in het opmerkingenveld. Zonder ingevuld formulier kunnen wij geen goederen terugnemen en crediteren.